Pages

Subscribe

Selasa, 13 Oktober 2009

Anda tak akan menyesal download ebook ini.

Hai pembaca sekalian, pada post kali ini, saya nak rekomen anda untuk download ebook percuma yang di karang oleh saudara Jamal dan nama beliau sudah tidak asing lagi dalam dunia perniagaan internet. Beliau menulis ebook ini adalah berdasarkan pengalaman beliau sendiri berkecimpung dalam penulisan ebook. Anda pasti pernah dengar tentang ebook www.kerja-kerajaan. com, www.rahsiablog.com dan www.rahsiaemas.com.

Tanpa berceloteh panjang lagi, saya ingin straight to the point, dengan mendownload ebook ini, anda akan di dedahkan dengan cara bagaimana mencari idea menulis ebook, niche2 ebook popular yang mudah di jual, bagaimana mengkaji permintaan terhadap ebook, langkah2 menulis ebook dan yang paling best sekali bagi saya, kita di dedahkan bagaimana cara nak promosi ebook kita dan cara promosi ini adalah berdasarkan pengalaman beliau sendiri.

Bukanlah satu perkara yang mudah ye untuk pasarkan eboook kita. Jadi jangan ambil mudah, jika anda dapat hasilkan produk ebook anda sendiri, tetapi anda tak tahu bagaimana cara nak kenalkan produk anda pada orang lain, tak tahu bagaimana nak pasarkan ia, di sinilah pentingnya untuk belajar teknik promosi dan memaksimumkan jualan produk anda.

P/S: anda tak akan menyesal mendownload ebook ni, walaupun percuma, tapi sangat berguna kerana anda juga di dedahkan teknik promosi ebook anda.

0 ulasan:

Catat Ulasan